Sunday, January 16, 2011

part 1 Ja nii see algas... It's a beginning!!!

seda on keeruline kirjutada... isegi mõelda on raske.. mõtteid välja kirjutada et nad näiksid reaalsed.. reaalsust välja kirjutada.. mis on reaalsus? on see hea või halb? kuhu see meid viib, ja mida see meiega teeb?
mõtelda selle kõige üle... ooot.. tegelikult on mulle keegi tark öelnud et mõelda pole kasulik, seega ma väga palju ei mõtle.. ainult natuke.. eksju..

algus peaks algama algusest.. ehk siis sealt kus kõik algas.. ning algab ta sellega, et jällegi on keegi tark öelnud et tuleks sündida õigesse hälli, et elada elu head.. mina nii õigesse hälli ei sündinud.. tundub lausa et täiesti valesse hälli... aga õnneks või kahjuks sattusin ma teise hälli, millest sai kõik alguse.. see on nii hea kui halb.. sest poleks nii läinud, võinuks elu hullemgi olla.. äkki seetõttu minust ikkagi inimene sai.. kui ikka sai?
lapsepõlv pole mulle kerge olnud.. aga oleks saanud ka hullem ju olla.. on noori kellel oli see kindlasti hullem ja on ka praegu neid.. seega pole vingumiseks põhjust, mul on õed ja vennad, vanemad ja veel palju sugulasi..
tegelikult oleks hea, kui saaks aega tagasi pöörata... oleks asju mida ma muudaksin kuigi ei tea kas see jälle hea mõte oleks.. saatus on meile ette määratud... või kas ikka on? öeldakse ka ju et iga inimene on oma õnne sepp... ehk siis kõik oleneb kui hästi suudad sa oma õnne taguda jne..

ma ei tea kas nutta või naerda..
olla kurb või olla rõõmus..
elada edasi või mitte..
olla või mitte olla..
minna edasi või keerata tagasi..
armastada või vihata..
ma ei tea kas tulla või minna..
tean vaid seda, et elul on mulle midagi..
midagi pakkuda, anda ja võtta

aga ok.. teen elus asju mida ma pean ikka ja jälle kahetsema... valed otsused.. mis muud.. aga kas ikka on?
oleks teisiti teind, võiks elu ka teisiti olla.. mis oleks võibolla parem aga hoopiski võiks ka hullem olla..
ma ei peaks ju ültse mõtlema selle peale mis oli ja võinuks teisiti olla, ei saa neid ju niikuinii muuta... elu peaks elama nii et ei peaks midagi kahetsema... aga millegipärast ei tunne ma end paremini.. järelikult pole ma oma elu nii elanud... ja ega ei olegi.. olen teinud palju vigu.. ning nii mõndagi veel ka korranud.. aga seda nimetatakse "elukooliks" kool nagu igateine.. kui ei õpi ning koduseid ülessandeid ei tee, järgneb karistus..
karm aga õiglane... loomulikult vaidlen vastu ning ütlen et karm ning ebaõiglane..
ok.. elukool elukooliks.. see on vähemalt kool kus ma ikka korralikult "käin" "olen"

ok.. praegu on kõik.. kirjutan varsti jälle!!!

No comments: