Sunday, January 16, 2011

part 2 mis sai edasi..

üle kivide ja kändude ning läbi murdunud metsasalude sai lapsepõlv läbi, lõppesid mängud ning süütu lapselik maailm, aga hakkas noorus.. inimeste kõige ilusam aeg... aeg mil avastad ennast ning teisi, avastad uusi rõõme ning valusid.. avastad head ja halba.. avastad et on olemas üks meeletult hea tunne.. või kuidas seda täpsemalt kirjeldadagi... Armastus
mis see on.. tunne, meeleolu, asi?
see on midagi erilist mida ei oskagi kirjeldada, kuid see on see mis sind saadab kogu nooruse ning ka sealt edasi.. armastus on see mis juhib sind su elus kas õigele või valele teele..
kuid armastusest algab kõik pihta.. armastus ei ole vaid tüdruku ja poisi vaheline suhe, tunne vms.. armastus elu vastu, armastus vanemate vastu, armastus loomade vastu.. jne jne.. see on see mis näitab et sul on hing ning tunded.. armastust saab väljendada mitmeti. iga inimene võib seda erinevalt välja näidata, vahel me isegi ei mõista seda.. aga seda kuidas keegi seda välja näitab, ei saa talle pahaks panna, sest oleme ju kõik erinevad ning me ei tea kunagi mida üks või teine mõtleb või ühes ja teises situatsioonis käituda võib..
keeruline.. keeruline on see elu.. armastada võib sõpru, armastada võib oma hobisi, tegevusi mis sulle tõeliselt meeldivad... nagu mina.. armastan oma sõpru, sest ilma teieta oleks mu elu null... olete mulle kallid ja olulised.. ning sama palju armastan ma oma hobisi... hobuseid.. muusikat.. ja tegelt veel paljusid asju, millega ma enam tegeleda ei jõua.. kuid tõesti väga tahaks.. aga paraku tuleb elus teha palju valikuid ning otsuseid... kõike korraga ja koos ei saa.. kuigi tahaks
armastan ka oma vanemaid, tänu kellele olen ma see kes olen... ja see kes ma olen, seda ei muuda miski.. sest just selline ma olen...
aga see kõige ilusam armastus...
oma teise poole vastu, kelleta on meil raske elada, keda me armastame kogu oma südamega, kelle eest oleme valmis kasvõi surema... vaat see on juba teema.. aga siinkohal ei ole minul just palju rääkida... olen õnnelik nende üle kellel on oma teine pool.. oma armastatu.. oma poiss/tüdruk... hoidke neid keda armastate ning ärge laske nendega midagi juhtuda.. olge nende jaoks alati olemas kui neil sind vaja on ning öelge neile nii tihti kui vaja et neid armastate ning vajate... näidake oma tundeid.. rääkige neist..
minul pole kahjuks seda kellegile öelda... kuigi ühele tüdrukule ma seda ütleks, sest ma tunnen et tema on see õige minu jaoks... aga võibolla mu tunne siiski petab mind ja nii pole...
aga jh.. ok.. ma pean jälle mõtteid koguma minema...

No comments: