Sunday, January 30, 2011

nii ongi et kuidagi ei ole..
nii peabki nagu eal ei peaks..
üsnagi mõtetu, kuigi omab üsna head mõtet..
ma ei tea... kuigi ometi tean ju..
sa ei tea, kuigi tead millest ma räägin..
pole eriti oluline, kuigi on väga oluline...
ütled et ei armasta, kuigi armastad ju!!
vihkad... aga sa ei oska vihatagi..
nutad.. kuigi silmad pole pisarais..
igale asjale me elus on olemas vastand või vastu väide... ka siis kui see pole vajalik või oluline..
kõik mis me ütleme või arvame, võib tunduda mõtetu... aga teise jaoks tähendab see kõike..
iga hetk me elus on oluline.. vahel ei saa me sellest vaid aru..
vahel ei tunnista me oma vigu.. ning teeme neid ikka ja jälle...
vahel on eluteed väga sinka-vonka ning käänulised...
aga miks ma seda kõike siia kirjutan???
no krt ega ma ka kõike ei tea... kirjutan ju seda mida sõrmed trükivad.. ja sõrmed trükivad seda mida mõistus ütleb...
aga teate... ma pian ju siia midagi kirjutama... järgmine kord siis äkki midagi paremat ;)

No comments: