Sunday, January 30, 2011

ja nii see jutuke algab!!!

kõik algab just sealt, kust sa tahad et ta algaks... pööra vaid uus leht ning alusta algusest..
lõpeta viimane peatükk, viimane vaatus, sulge kaaned ning pane see riiulile..

aga kuidas? kõik jääb ju pooleli, selgusetuks? jäävad õhku vaid küsimused... küsimused mis vastuseid ei saa!!!
aga milliseid küsimusi sa ootad... milliseid vastuseid sa pead andma?... kui keegi ei oska isegi küsida, sest keegi ei tea ju kuidas asi edasi läheb!!!
no just.. keegi ei teagi.. see on imelik ning arusaamatu isegi minu jaoks!!
ma ei rääkinud selle jutu avaldamisest midagi... see jääbki sulle sinna riiuli peale.. täpselt nii nagu ta sul on ning sa ei tee sellega midagi... lihtne ju?
aga ma ei kirjutanud seda ju selleks et see jääkski sinna riiuli peale, on ta ju avaldamiseks mõeldud, kuigi see jutt ei valmi vist iial!
täpselt.. ja nüüd alustad uue looga, looga mis valmib ja mille sa suudad avaldada..
tänan sõber... sellist nõuannet mul just oligi vaja... lähen parem välja mõtteid koguma!! sina mine tegele oma töö või naisega ning ära aja mu mõtteid segamini!!
yes sir!! ma kummardada ei viitsi, mul selg liialt valus selleks ;) ja et teaksid, homme peame minema kopli aedu parandama, nii et ära kuhugi ära kao!!
no vaatame seda asja jah...
elu siinses rantšos on kõike muud kui lihtne, ning pereäri ajada aina raskem, kuid peame kuidagi hakkama saama, hobuseid palju ning rasked kuid müüki ei sobi nad veel niipea.. 
farm on suur.. üle 200ha maad millest ligi 50 ha metsa, kust lõikame ise talvekütet ning ehitusmaterjali, suur talumaja, 3 talli, 2 maneeži, suured koplid, 2 väliplatsi ja hunnik muud talutehnikat, ja needki vajavad kõpitsemist ning oleme siin ju vaid mina koos venna ja tema naisega ning 2 sulasega.. 
Tony, tuled äkki siia juba... mul on su abi vaja!!! .....   


Tahad teada mis edasi saab? tahad et hakkan seda lugu edasi kirjutama? oled kindel?
mõtle ikka veel korra... ning kui sa endiselt oled kindel... siis kirjuta seda kommentaaridesse ning eks siis vaatame... mis sellest lookesest edasi saab ;)   
  

1 comment:

Reilika said...

Algus tõotab huvitav tulla.